Oficjalnie przestaję narzekać na fochy wiosny i moje nieudane próby podjęcia współpracy z kwiatkami. Dorwałam, pofociłam i jestem zadowolona. Przyznam szczerze, że nawet nie wiem co to za kwiatki. Wyglądają jak kwitnący migdałowiec, ale podejrzewam, że ich nazwa jest bardziej ambitna. Zawsze, kiedy tamtędy przechodzę, zachwycam się. Już jakiś czas temu robiłam tam zdjęcia (TUTAJ można je zobaczyć).
Na początku nie wiedziałam, czy poradzę sobie z wysokością drzew. Na szczęście jedno z nich było mniejsze, w które swobodnie można było się "wbić". 

Tak prezentuje się druga część zdjęć z Madzią :)


modelka: Magda Surowiecka
makijaż: Gosia Szczęsny











Nikon D5100 / Helios 44M-4 2/58

7 komentarzy:

  1. Ach jak pięknie! Wiosennie,słonecznie i delikatnie :) Pomimo iż zdjęcia są w plenerze,nadal pozostają takie subtelne i czyste,zupełnie w Twoim stylu :)
    Ja sobie jeszcze mogę ponarzekać na pogodę,bo póki co psucie moich planów wychodzi jej idealnie,ostatnio znalazłam już miejsce idealne,chętnych na sesję także i co? Na drugi dzień burza załatwiła wszystko. Co za ironia losu ;( Ale jestem pewna,że tak łatwo nie odpuszczę i jakoś ją przechytrzę :P P.S Rozbawił mnie fragment odnośnie radzenia sobie z wysokością drzew,ja z moim niespełna 1,60m wzrostu zawsze jestem za nisko,co lepsze większość fotografowanych przede mnie osób jest wyższa o głowę :D Ostatnio coraz częściej śmieję się,że muszę zacząć zabierać na sesję takie przenośne małe krzesełko,żeby moi modele nie musieli nagminnie kucać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, znam to, mam dokładnie tak samo :D ja zawsze się śmieję, że na zdjęcia zacznę z drabiną jeździć :P ciężkie życie krasnoludów :D

      Usuń
  2. przepiękne jak zawsze <3 Ty to masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. co za piekne zdjęcia! <3 a oczy modelki ? :O szok ! również będe musiała zrobic pewnie tak jak Ty :D nie fochać się już tylko wyjść i zrobic sesje bo widocznie inaczej sie nie da :D POzdrawiam ! :*
    https://monikawiecekphotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia jeszcze bardziej mi się podobają! Uroda modelki idealnie pasuje do tych kwiatów.
    Na botanice kompletnie się nie znam, więc dla mnie nawet twoja nazwa brzmi profesjonalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne kadry! ;) takie delikatne, podobają mi się :D piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...