Bardzo dawno nie istniałam aktywnie na tym blogu. W ogóle w świecie fotografii bywam teraz bardzo sporadycznie. Na palcach jednej ręki mogę policzyć ile sesji wykonałam w ciągu ostatnich 3 lat. Blokada twórcza czy brak czasu? Jedno i drugie, po części też w pewnym stopniu lenistwo. Chociaż jak tak na to wszystko spojrzę, może to nie do końca tak, że mi się nie chcę i wena mnie opuściła... może działam ale po prostu mam mniejszy przebieg. Przecież aktualnie nie pracuję jako fotograf, robię coś całkiem innego, coś co pochłania zdecydowanie za dużą część mojego czasu i energii. Przeglądając zdjęcia, które udało mi się z robić w tym nieszczęsnym czasie, mogę bez problemu wybrać kilka, które naprawdę mi się podobają. Żałuję tylko utraconej "popularności", a może nie tyle popularności co tego, że najzwyczajniej w świecie wypadłam z obiegu, kiedyś byłam mocno na bieżąco.
          Ostatnio przeglądałam swoje profile fotograficzne na mega popularnych (kiedyś) portalach, które przy okazji dostarczały mnóstwo inspiracji, stwarzały warunki do zdrowej rywalizacji i były dla mnie mega silnym motorem napędowym.
          Wychowałam się na photoblogu, zaczęło się od dodawania głupich przypadkowych zdjęć, które robiłyśmy wspólnie z koleżanką z gimnazjum. Po długim czasie zachwycania się nad pracami innych zapragnęłam robić też tak dobre zdjęcia jak oni. Przeglądałam inspiracje codziennie i namiętnie próbowałam stworzyć coś podobnego, nie tylko wizualnie ale też technicznie. Nie jest tajemnicą to, że człowiek nie rodzi się profesjonalistą i do wszystkiego trzeba w życiu dojść.  Przebyłam długą drogę, miliony godzin poświęcone tej pasji i wreszcie kiedy doszłam do zadowalającego momentu, moja twórczość po prostu się wyłączyła. Chciałabym wrócić, często o tym myślę, ale póki co zostawiam was z Martyną i naszymi efektami zabawy ze światełkami. Od dawna chciałam się sprawdzić w zdjęciach tego typu, jakoś nigdy nie lubiłam pracować w takich warunkach, ponieważ jak dla mnie im więcej światła do zdjęć tym lepiej, a tutaj do dyspozycji miałyśmy ciemny pokój i kilka światełek choinkowych, ale wyszło lepiej niż się spodziewałam :) 




mod: Martyna Biadacz

















Nikon D750 + 50mm f/1.8

1 komentarz:

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...