Ostatnio moją energię twórczą całkowicie pochłaniają druty - kto śledzi mojego insta ten wie. Dlatego dzisiaj pora na post z nowymi zdjęciami. 

Niezbyt często zdarza mi się, że przed obiektywem jednocześnie pozują dwie osoby. Jest to trudny temat, zwłaszcza dla kogoś, kto zwykle preferuje występy solo.
Na te zdjęcia miałyśmy bardzo mało czasu. Około 30 minut i wyjątkowo irytująca pogoda (zimno i mokro, bo styczeń i mżawka) to mało sprzyjające warunki do robienia zdjęć. Na szczęście naturalne jasne portrety to temat, który zawsze obroni się sam... przynajmniej w moich oczach :)

MOD: Weronika i Klaudia
FOT: Roxana Matla












3 komentarze:

  1. Jestem oczarowana Twoimi kadrami! Coś mi się wydaje, że teraz zamiast się uczyć, to przewertuję Twojego bloga ,,od deski do deski" ;) Zarówno solo jak i w duecie dziewczyny wyglądają pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo delikatne i proste kadry a zarazem piękne ;)
    http://kiliphilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...