Miniony tydzień był dla mnie ogromnie pracowity. Prawie codziennie miałam przynajmniej po dwie sesje. Nawet nie wiem jak do tego doszło, bo kiedy po raz pierwszy tak zawaliłam się zdjęciami obiecałam sobie, że już nigdy do tego nie dopuszczę. Na szczęście mam ostatnio dobry czas i obróbka idzie mi całkiem sprawnie. Niektóre sesje wymagają większej pracy, ale na szczęście są też takie, które obrabianie sprawia mi przyjemność. Wspominałam już chyba kiedyś, że ostatnio mam mega wielką fazę na fotografowanie osób z jasnymi włosami, jasnymi oczami i ogólnie na jasne zdjęcia. Upodobałam sobie jakiś czas temu jedno takie miejsce, które zawsze zahaczam jeśli robię z kimś zdjęcia na mieście. Z Wiolą również zrobiłam w tym miejscu kilka zdjęć. Bo przecież jasne, czyste tło, to najlepsze tło do jasnych portretów, prawda? :)




mod: Wioletta Ignacy













3 komentarze:

  1. Przecudowne zdjęcia.
    Modelka prezentuje się genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna modelka ;) Przedostatnie zdjęcie mój faworyt! Opłacało się mieć ciężki tydzień, bo zdjęcia super jak zwykle (czekam na resztę) :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, takie jakie lubię. Gratuluję świetnej roboty!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...