mod:     Anna Wójcik
mua:      Hanna Ogon
fot:    Roxana Matla
help:  Maria Szymura

Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do was z sesją, nad którą pracowałam z nową ekipą. Pierwszy raz zdecydowałam się na inną makijażystkę. Zwykle współpracuję z Gosią, ale w sumie dlaczego by nie spróbować współpracy z kimś innym? Poza nowym doświadczeniem daje to w pewnym sensie poczucie bezpieczeństwa. 
Nie jestem zwolennikiem zawierania nowych znajomości, jednakże fotografia bardzo mi to ułatwia. Ciekawym doświadczeniem dla mnie było obserwowanie innej makijażystki w akcji. Na kosmetykach się nie znam, na malowaniu ludzi tym bardziej, dlatego zawsze ogromne wrażenie robi na mnie obserwowanie pracy osób, które mają o tym pojęcie. 
Współpracę uznaję za baaardzo udaną, nie tylko z powodu sympatycznej i bardzo profesjonalnie pracującej wizażystki, ale także dzięki modelce. Ania, to właścicielka najpiękniejszych włosów, jakie w swoim życiu miałam okazję zobaczyć na żywo <3 Długie, gęste i zdrowe. Naprawdę do pozazdroszczenia!
Szczerze mówiąc mocno się wahałam, czy opublikować tutaj tą sesję... jakość zdjęć tak się popsuła, kiedy je tutaj załadowałam, że aż nie dowierzam... :( dlaczego tak się dzieje?! :< poważnie się zastanawiam nad przeniesieniem bloga w inne miejsce...



















 Tak jak już wyżej wspomniałam - myślę nad przeniesieniem swoich blogów w inne miejsce. Miał ktoś z was kiedyś jakiś kontakt z portalem wordpress.com? Słyszałam sporo opinii na jego temat, ale nie wiem, czy to dobra decyzja... dajcie znać ;)


7 komentarzy:

  1. sesja wspaniała, zgadzam się - modelka ma przecudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat gęste włosy to nie jest nic pięknego, sama niestety doskonale o tym wiem.
    Ale zdjęcia są świetne, piękny zachód w tle nadaje większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, ile ja bym dała za piękne gęste włosy! :( moje też kiedyś takie były, ale od jakiegoś czasu bardzo sie popsuły i teraz mam z nimi wielkie problemy :(

      Usuń
  3. Modelka, sceneria, stylizacja - wszystko tak ładnie do siebie pasuje <3
    Cudowna seria Kochana :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale piękna sesja<3 Bardzo podobają mi się kolory, takie przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...