mod: Agnieszka S.
fot: Roxana M.
help: Maria S.

Bardzo nie lubię przekładać umówionych sesji. Zwykle mam wielkie plany, a później i tak okazuje się, że coś stoi na przeszkodzie. Efekt końcowy jest taki, że nie mam żadnych zdjęć, bo sesja zaplanowana wcześniej nie odbywa się ani w ustalonym terminie, ani w żadnym innym, a ja jestem zła. Tym razem było inaczej. Co prawda przekładałyśmy termin jakieś 5 razy. Nie ukrywam, że byłam zawiedziona, bo bardzo napaliłam się na zdjęcia z Agą. Wreszcie się nam udało! Wybrałyśmy kolejny termin i na całe szczęście wszystko poszło dobrze. Co prawda tą sesję od samego początku wyobrażałam sobie kompletnie inaczej, ale nie zmienia to faktu, że jestem zadowolona. Z Agą pracuje się świetnie i jestem pewna, że na jednym razie się nie skończy. Mamy już w planach kolejną sesję ^^
A teraz kilka zdjęć :)


















3 komentarze:

  1. dobre kadry, modelka świetnie pozuje. kolory i świało mi sie podobaja!
    http://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! a czwarte od końca jest genialne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...