mod: Maria S.

Trochę nowości po prawie miesięcznej nieobecności. Wreszcie koniec roku szkolnego, więc więcej czasu i chęci na wszystko, a przede wszystkim na robienie zdjęć! Oczywiście aparat używam praktycznie codziennie, więc to nie jest tak, że przypominam sobie o nim tylko kiedy idę z modelką na zdjęcia. Kocham go całym sercem i nie wyobrażam sobie życia bez niego.
Wracając do tematu... tydzień temu wybrałam się na zdjęcia z Marią <3 moją ukochaną modeleczką (tak, wiem... dla mnie wszystkie są ukochane). Wszystko robiłyśmy spontanicznie, żadna z nas nie miała jednej konkretnej koncepcji i pomysłu na zdjęcia, dopiero po przyjściu do Mery ogarnęłyśmy ubranie, poszperałyśmy na strychu (znalazłam tam rekwizyty co najmniej na 3 kolejne sesje <3), potem wybrałyśmy się na ogródek podkraść trochę róż. Jakie można wybrać otoczenie do oklepanych zdjęć z 'wiejską' koszulą i mało oryginalnym wiankiem z kwiatów na głowie? Oczywiście nic innego jak... łąka! <3 Takie to wyjątkowe ^^

















Z góry mówię, że jeżeli niektóre zdjęcia w jakichś miejscach są np. żółte lub czerwone, to nie wina zdjęć, tylko bloggera. Od zawsze narzekam na przekłamywanie kolorów -,-

11 komentarzy:

  1. cudne są, napatrzeć się nie mogę! :) piękna modeleczka :> przerabiasz w czymś zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia są przepiekne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, takie klimatyczne :)
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się spodobały! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia były zrobione w Muzeum Rolnictwa :) Rzeczywiście, świetne miejsce, ma dużo fajnych obiektów, właśnie w tym Muzeum został nagrany teledysk do "My Słowianie" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi urodziny mam je drugiego sierpnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoim talentem to wygrasz, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...